вівторок, 4 грудня 2018 р.

25 ЛИСТОПАДА 2018: З КАПЛИЦІ, РОЗПИСАНОЇ ЯНОМ ГЕНРИКОМ РОЗЕНОМ

25 листопада був виняток: я співав дві недільні Літургії. День був похмурий, безсонячний, поосінньо-недозимовий. Перша Літургія – у Вірменці: жодного з хлопців, крім мене. Але пройшло незле, хоч було таке враження, ніби весь час триває вечір. Служив Ісагак вардапет Погосян. Друга Літургія – зі шлюбом Наді Надільної. До співу приєдналися Оленка Восканян та Максим Сало. Служив францісканець візантійського обряду Юстиніан. Після Літургії несподівано всі були запрошені на фуршет – до прекрасної каплиці, розписаної тим-таки Яном Генриком Розеном. Я навіть не знав про її існування, львів’янин називається! До того дня Розен асоціювався мені у Львові тільки з Вірменкою (звісно, я знаю про його роботи в США). Каплиця розташована в глибині будинків монастиря кармеліток босих, з міста туди так просто не попадеш. Світіння цих розписів у похмурому дні! Хоч я люблю і похмурі дні. Світлини зробила і переслала мені Оленка Восканян.







Немає коментарів:

Дописати коментар