середу, 24 січня 2018 р.

ВТОМА

Мені подобається отак бути втомленим. Сьогодні день вийшов насиченим і плідним: я прочесав 11-17 псалми (з максимальною увагою), з’їздив на Хуторівку задля всяких принтерних справ (там теж усе встиг), відспівав вечірню (співалося і тяжко, і натхненно – маю період сухого кашлю), завтра Теодосія Кіновіарха, співали з Лукою М., Марчкою Я. та частиною одного славного монодійного кліросу; потім іще мав репетиційку з Ольгою М.-В. та тероризованою життям Іванкою В. (в принципі, репетицією це годі назвати, я пояснював певні начала нотної грамоти, говорили про віру потім довго й цікаво – навіть для мене). Повернула мене додому своїм автом Ярина Т., хай її благословить Усевишній, повернула геть викінченого, перепрацьованого і пересмиканого як ґітара після unplugged концерту. Але я ще таки прочитав 18, 19, 20 псалми, щоб – по-«Монківськи»? – завершити круглим числом. І от зараз – Чорне Дзеркало і спати. Супердушевна новина: дзвонив ТГ. Просто так, для душі. Я його страшенно люблю, попри все.

Тут чудова програма Американского Часа. Особливо вразило про 12 Блока.

Немає коментарів:

Дописати коментар