середу, 17 лютого 2016 р.

КАЖАН У ХРАМІ

Вийшла українською мовою книжка Кристини Черні - біографія Юрія Новосільського (Jerzy Nowosielski), великого українсько-польського художника і богослова-мислителя. З усією певністю можу сказати - мого духовного вчителя.

Думки Новосільського-мислителя впливали на мене в просто-таки фізичний спосіб: я читав його з 1990 року і горизонти розсувалися немовби в моїх грудях - горизонти розуміння людини, Церкви. спасіння. Новосільський - сміливо можу сказати - дав мені один з найважливіших ключів розуміння. Дякую Богові, що я тричі міг зустрічатися з ним особисто, перший раз у Львові, відтак двічі в Кракові.

Тішуся, що вдалася моя затія, коли я підбив Олеся Герасима - півтора чи два роки тому? - взятися за цей переклад. Бо, крім усього іншого, книжка Кристини Черні - це ще й першорядна література!

Видавництво «Книги – ХХІ», Чернівці 2015. 428 с. Офіційне оголошення про вихід книги буде 21 лютого, відтак вона з’являтиметься в книгарнях.


2 коментарі: