середу, 1 липня 2020 р.

ПАСХАЛЬНИЙ U2

Символічний для мене, значущий і визволяючий 1993 рік. Того року я остаточно розв’язався з думками про завершення семінарійної «формації»(/освіти на KUL). Весна того року принесла одне з найкращих кохань, яке зосталося – не просто спогадом – зо мною назавжди. Мені було 23, я ще був дурний і невлаштований ніяк у цьому світі. Не закінчив жодної з двох початих вищих освіт. І попри це я був щасливий, бо ж як у такому віці не бути щасливим?

З того року почалося ще одне постійне прив’язання: Пасха, натхненний великодній час, тобто весь період від Лазаревої Суботи аж до Вознесіння, супроводжується в мене музикою U2. Першу касету – з їх альбомом Achtung Baby – я купив у якомусь магазинчику між KUL-ем та UMCS-ом. One, любов назавше.

Тут ділюся двома чудовими їх концертами.
Перший: у замку Слейн 2003 року.


Другий: на Еббі-Роуд, спеціальний для BBC, 2017 року.



Немає коментарів:

Дописати коментар