четвер, 2 січня 2020 р.

МОЛИТВИ РОЗАРІЮ (ВЕРВИЦІ) ТА ІНШІ ЛАТИНСЬКІ МОЛИТВИ ВІЗАНТІЙСЬКИМ МЕЛОСОМ (ЛІТО-ОСІНЬ 2019)

Один з результатів моєї творчої співпраці з отцями-домініканцями, а найбільше з одним – о. Войцєхом Шником, з яким я знаюся ще з серпня 2011 року, коли вперше побував на фестивалі «Пісня нашого коріння» в Ярославі.
Тут є вся папка з молитвами, що їх я на замовлення о. Войцєха поклав на візантійський мелос.
А тут з тієї ж таки папки окремо:
1) Євхаристійні та інші молитви, в поліфонії (традиційній церковній) та в одноголоссі. Тексти багатьох із них ніяк мені не суголосні, навпаки, я радше далекий від духовости такого типу, однак є дуже гарні (напр., молитва з «Учення 12 апостолів»).
2) Одноголосні візантійські молитви для вервиці (розарію), латинською та польською мовами. Їх ми виконуємо в поданому нижче записі, який був зроблений 23 листопада 2019 року в монастирі кармелітів у Вадовіцах.
3) Ті самі молитви розарію, тільки з іншою версією Pater noster – розбіжність стосується фрази sicut in caelo et in terra (те саме стосується і польського тексту).

Немає коментарів:

Дописати коментар